středa 29. ledna 2014

100 workout

100 workout


Snažím se cvičit rádoby pravidelně, ale mám problém s tím, že nejsem schopná věci dotáhnout do konce. To platí i u cvičení, takže například 30ti denní výzva pro mě nikdy nebyla 30ti denní.

I přesto se ke cvičení pořád vracím s novým předsevzetím to dotáhnout a tak. Stejně je tomu i teď, kdy jsem se pustila do kalendáře pro začátečníky od Blogilates . Baví mě to s ní, je ukecaná a tváří se, že je to namáhavé i pro ní :D.


Kalendář je na 30 dní a já jsem dnes odcvičila 8. den... Uvidíme jestli za 22 dní budu mít další poprvé.

Nicméně v rámci dnešních cvičení byl i 100 workout!.
sestává z 10 cviků, každý se opakuje 10x. Vypadá to tak jednoduše, trvá to ani ne 5 minut, ale je to fičák.



Každopádně: já to zvládla! Úplně poprvé můžu s čistým svědomím říct, že jsem to odcvičila od začátku až do koce. Všech 100 cviků.  - jsem na sebe vážně pyšná.


DOPORUČUJI VYZKOUŠET

Žádné komentáře:

Okomentovat