středa 29. ledna 2014

Makronky

28.1.2014 = MAKRONKY


Myslela sem, že své psaní blogu začnu optimističtějším a víc motivujícím příspěvkem, ale co se dá dělat, aneb 
mé POPRVÉ - pečení makronek!

Odhodlávala jsem se k tomu tak dlouho, nejvíc mě odrazovala cena všech surovin jako je třeba mandlová moučka, ale teď jí měli v Lidlu, tak jsem se k tomu konečně odhodlala, ale... :D

Jsem si fakt jistá, že jsem všechno udělala přesně podle návodu (recept jsem vzala z časopisu Gurmet).
Někde jsem četla, že makronky se nikomu nepovedou na poprvé! --> potvrzuji.

Jedno je jisté, nebyl to ten pro mě osudový recept, mám jich v záloze víc a nevzdám se, těším se až ze mě jednoho dne bude makronková královna! 0:)

Je jasné, že ne všechny poprvé musí být úspěšná!

Přidávám pár fotek pro pobavení ;-) 
(jo a chutnalo to jako nesquik, take vlastně taky dobrý)


















V troubě to ještě vypadalo dobře (chvilku).
Slepovala jsem je rádoby čokoládovým krémem, ale když koupíte místo mléčné čokolády čokoládu bílou, tak se pak nemůžete divit, že to neztuhne ani za milion let. :D
Aneb - "den" blbec!

Ale joooo, je to moc dobrý. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat